Nytt år nya möjligheter!

År 2010 har passerat med expressfart!
Vi avslutade året med att fira jul med (nästan) hela tjocka släkten.
Min moster hade just fyllt 50, och hon bjöd på festen på julafton. Vi var 42 st!
Det var jättemysigt!
Agnes var snabb på att öppna dörren till Tomten som säger GOD JUL! och lika snabb var hon på att säga
- "Jag ä näll! :)
Morgan sprang omkring och kollade runt på allt och alla, men tyckte INTE om när Elliot fick
pruttkudden i julklapp av Agnes. Han blev jätterädd för den, haha

Nyårsafton firade jag och Stefan 6 år tillsammans *PUSS*
Vi valde att bara fira hemma lugnt och skönt med lilla familjen.
Med allt fara och flängande kring jul och nyår så var det sååå skönt!

Nu blickar vi framåt och jag måste säga att året har börjat bra! Vi har börjat på Morgans rum
 och jag och tjejerna på jobbet åker snart till Stockholm! Yeey!

NYTT ÅR,  NY ENERGI,  NY INSPIRATION,  NYA MÖJLIGHETER!


Kommentarer
Postat av: stina

herregud!! var det 6 år sen på nyårsafton det sa klick??!! tiden går ju så otroligt fort=) grattis från oss =)

2011-02-22 @ 12:26:18
Postat av: stina

herregud!! var det 6 år sen på nyårsafton det sa klick??!! tiden går ju så otroligt fort=) grattis från oss =)

2011-02-22 @ 12:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0